גברים ישאלים

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

המלצה חמה

קוראים יקרים אני חייב להמליץ לכם על מוצר ממש שווה לקניה, אני קניתי אותו ברשת כדי לנסות אותו וממש אהבתי.
המוצר הוא סוג של צמיד שהוא יכול להיות אופנתי מאוד על הזרוע אבל המטרה העיקרית שלו היא להיות סוג של "טבעת זין"  מבד כדי שהאיבר מין של הגבר טיפה יעמוד ויתאים לתחתוני הבוקסר כמו שצריך.
אני אישית ממש אהבתי אותו כי הוא גם גורם לך סוג של נוחות באיבר מין שלך כאילו מישהו תופס אותו אבל לא בחוזקה.
למוצר קוראים:

Thong C-strap











המוצר הזה הוא מבית wj ,אתם בטח אומרים לעצמכם שהשם מוכר אז זה בגלל שזו החברה היא ליצור הלבשה תחתונה לגברים, היא די מוכרת.
והעיצובים של התחתונים שלה הם באמת מדהימים וסקסים.

אפשר למצוא את המוצר ברשת ולמצוא אותו ממש בזול אני מצאתי אותו ב- 3 ש"ח פלוס משלוח בחינם ואני די בטוח שאתם יכולים למצוא אותו אפילו ביותר זול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...